Monday, December 31, 2007

Happy New Year

Today is the day to wish all of my friends:




I have desided to make a few goals for 2008. One of my goals will be serious stash redusing work. I have added Hannes badge to my sidebar.



I have also signed up for May- Britts challange: Who finish the most WISP's in january? Like some other girls I know (no name given hi hi) I have too many unfinished projects in my sewingroom. Tomorrow I will start taking photos of my WISP's (Work In Slow Progress). Untill now I have avoided to talk about or show you my UFO's or WISP's. Soon you will know why!


Love from Nancy in Norway

7 comments:

Florence said...
This comment has been removed by the author.
Florence said...

Happy new year to you !


I like to read your blog, I don't often leave comments because I don't write english very well..

I have lots of Wip's too(not quilt but stitch...)!

Inger said...

Må bare innom for å ønske deg et riktig godt nyttår. Kan jeg også benytte "knappen" som Hanne har laget?

May Britt said...

GODT NYTT ÅR TIL DEG OG DINE.

Vi har vel alle umassen med WISPer liggende. Derfor kom jeg med denne utfordringen, mest for å få unna litt selv.

merete said...

Godt nytt år til deg, Nancy! Takker for følget og ser fram til vi treffes i 2008. Jeg skal følge med på januarprosjektet fra sidelinja og se hva det kan inspirere meg til å få gjort. Mens stofflagerredusjonen er jeg med på allerede :-)

Nina In Norway said...

Godt nytt år. Håper du får et trivelig og produktivt syår.
Jeg har også kastet meg over nyttårsforsettet med Fabric Diet 2008 hos hanne. Dette blir spennende.

Anonymous said...

A very happy New Year to you, Nancy, and wonderful quilty projects !

Hugs & smiles,
NADINE