Monday, June 29, 2009

New Patterns

I'm so happy I managed to komplet my latest patterns last week. First pattern is of placemats. A basic pattern that can be used for several seasons. I have made models for Autumn, Christmas, spring and summer.


My secon pattern is suitcasetags for a Quilter. I had a lot of fun making this tags. Sorry, only Norwegian text.
Lyst til å kjøpe noen av mønstrene mine? Spør i din lokale quiltebutikk eller sjekk nettbutikker. Nå jobber jeg med en BOM og litt jul.
Hugs from Nancy

8 comments:

Nina In Norway said...

Gratulerer.
Flotte mønster. Da er det å kikke i min "nærbutikk" å se om de er kommet på plass :o)

May Britt said...

Kjempeflotte mønster!!!!! Du er flink til å designe.

Oddbjørg said...

Gratulerer med nye mønsterutgivelser! De ser flotte ut; skal se om jeg finner de i quiltebutikken.
God sommer!

Merete said...

Gratulerer med flotte mønster, likte spesielt godt koffert lappene. Skal ta meg en tur i quiltebutikken ja!

Christine said...

I LOVE your luggage tags. What a great idea.

Sølvi's blog said...

Nydelige kuvertbrikker - likte spesielt våren godt jeg da. Og ikke å forglemme koffertlappene.

Haldis said...

Fine mønster du har laga. Likar veldig godt koffertlappene din. Er på jakt etter mønsteret. Ha ein god sommar!

disa said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,抓 姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信,徵信社,外遇,抓姦,尋人,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,尋人,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,情趣用品,情趣,抓姦